Ilmainen toimitus, kun tilaus on yli 120€ – Muulloin toimituskulut Alk. 2,95 €

Sopimusehdot ja –edellytykset 2.8.2020

NileTech toimii Maximum Effort Ay: n alaisena tarjoamalla myynti- ja huoltopalveluita yksityisasiakkaille ja yritysasiakkaille.

Y-tunnus 2937256-1

Yhteystiedot

Sähköposti: info@niletech.fi
Puhelin: 045 1607888
Osoite: Torikatu 3 L2, 11100 Riihimäki, Suomi

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtoja ja hintoja. Tuotteiden hinnat sisältävät 24% alv.

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähtee eteenpäin, kun ostoskorin sisältö on maksettu jollakin verkkokaupan kassatoiminnoista. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä  on annettu sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Klarna

Klarnalle ostosten tekemisessä ei ole kyse vain mahtavien tuotteiden löytämisestä ja niiden maksamisesta, vaan myös onnistuneesta ostokokemuksesta suosikkikaupassasi, uudesta huippumodernista sovelluksestamme ja paljon muusta – yksinkertaisesti sanottuna: smooothista kokemuksesta sekä ennen oston tekemistä että sen jälkeen.  Tarkemmat tiedot Klarnan ehdoista löydät täältä 

Bambora

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Paypal & Stripe 

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii PayPal (lisätietoja toiminnoista osoitteesta https://www.paypal.com/fi/webapps/mpp/pay-online) ja Stripe, joka on kolmannen osapuolen maksuratkaisu, jonka avulla voit maksaa luottokortti- ja pankkikortilla verkkokaupassa. Stripe on tason 1 PCI-vaatimukset täyttävä palveluntarjoaja, joten korttitietosi käsitellään turvallisesti suojattuna. Lue lisää Stripe’sta osoitteessa (https://stripe.com/fi)

Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat:  Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit ja Paypal

Enterpay-yrityslasku:

Yrityksesi saa laskun haluamallasi tavalla e-laskuna tai sähköpostin välityksellä (.pdf lasku). Laskulla yrityksesi saa 14 päivää maksuaikaa. Yrityksesi voi määritellä ostovaltuuksia haluamilleen työntekijöille ja hallinnoida niitä helposti verkkopalvelun avulla. Yrityksesi voi seurata tehtyjä ostoja verkkopalvelun välityksellä. Palvelun käyttö ostosten tekoon on maksutonta.

Lisätietoja Enterpayn yrityslaskusta osoitteessa www.enterpay.fi/ostajalle. Palvelun käyttöehdot löytyvät osoitteesta: www.enterpay.fi/ehdot-palvelu/.

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Mash.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Mash: Mash Laskulla saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista ja 45 päivää korotonta maksuaikaa. Voit myös halutessasi muuttaa laskun kätevästi osamaksuksi. Mash Osamaksulla maksaessasi voit valita itsellesi sopivan maksuajan (3 kk, 6 kk, 9 kk, 12 kk, 18 kk, 24 kk) ja saat tilaamasi tuotteet ennen maksamista. Voit myös milloin tahansa maksaa koko summan kerralla ilman lisäkuluja. Mash Laskun tai Osamaksun voivat valita maksutavaksi Suomessa asuvat, yli 20-vuotiaat asiakkaat. Maksutapa on mahdollinen 10–10.000 euron ostoksille. Lisätietoja Mashista osoitteessa https://www.mash.com/fi/kuluttajille/hinnasto

Mash Finance Oyj:llä on oikeus tarkastaa Mash Laskulla tai Osamaksulla maksavan asiakkaan luotto- ja osoitetiedot ja myöntää tai evätä luotto niiden perusteella. Mash Finance Oyj (2159120-9) on vuodesta 2007 asti toiminut suomalainen rahoitusalan yritys.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 09 315 82 555 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-4 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

 
  1. pyydä asiakkaalta erillistä lupaa korjauttaa laite hinta-arvion jälkeen. 

Asiakas hyväksyy nämä sopimusehdot ja –edellytykset asioidessaan huoltoliikkeessämme:

  1. Kun asiakas vahvistaa korjaustilauksen laitteelleen (verkko-osto, sähköposti, puhelu/tekstiviesti), hän valtuuttaa huoltoliikkeemme suorittamaan sovitut toimenpiteet sekä sitoutuu maksamaan sovitun huollon huoltohinnaston mukaisesti. Lunastamattomasta huollosta lähetämme automaattisesti kokonaismääräisenä laskun asiakkaalle 14 päivän kuluttua kun asiakkaaseen ollaan oltu yhteydessä, mikäli ei asiakkaan kanssa toisin sovita.
  2. Erikseen tilattujen varaosien toimitusaika on n. 1-4 viikkoa
  3. Maximum Effort Ay ei vastaa kolmannen osapuolen aiheuttamista viivästyksistä esim. toimitusten kestosta, toimituksessa rikkoutuneista osista tai viallisena toimitetuista osista ja niiden uudelleen tilauksen aiheuttamista viivästyksistä.
  4. Asiakas hyväksyy korjaustyön laadun vastaanottaessaan korjatun laitteen.
  5. Huolto ei vastaa sovittujen korjauksien lisäksi ilmenevistä vioista ellei niistä erikseen sovita.
  6. Huoltomme ei vastaa varaosista takuuajan rauettua. Takuu on 12 kuukautta.
  7. Jos asiakas myy edelleen korjauttamansa laitteen takuuajan puitteissa, raukeaa laitteeseen kohdistunut huoltotakuu myynnin yhteydessä.
  8. Jos luvattu huoltotoimenpide ei toteudu, niin perimme maksun vain vianmäärityksestä (20-40 Eur).
  9. Jos korjauksessa ollutta laitetta ei noudeta kahden (2) kuukauden sisällä, laite siirtyy Maximum Effort Ay:n omistukseen, ellei muuta ole sovittu.
  10. Mikäli korjaus maksaa 20€ tai vähemmän, emme pyydä erikseen asiakkaan hyväksyntää laitteen vaatimalle huollolle.