Sopimus- ja toimitusehdot

Sopimusehdot ja –edellytykset 10.1.2020

NileTech toimii aputoiminimenä Maximum Effort Ay:n alla, tuottaen myynti ja huoltopalveluita yksityis- ja yritysasiakkaille. Maximum Effort Ay  Y-tunnus 2937256-1

Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 24%.

Yhteystiedot

Sähköposti: info@niletech.fi
Puhelin: 045 1607888
Postiosoite: Torikatu 3 L2, 11100 Riihimäki

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähtee eteenpäin, kun ostoskorin sisältö on maksettu jollakin verkkokaupan kassatoiminnoista. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä  on annettu sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii PayPal (lisätietoja toiminnoista osoitteesta https://www.paypal.com/fi/webapps/mpp/pay-online) ja Stripe, joka on kolmannen osapuolen maksuratkaisu, jonka avulla voit maksaa luottokortti- ja pankkikortilla verkkokaupassa. Stripe on tason 1 PCI-vaatimukset täyttävä palveluntarjoaja, joten korttitietosi käsitellään turvallisesti suojattuna.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Stripe’sta osoitteessa https://stripe.com/fi

Maksutavat

Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit ja Paypal.

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 1-4 viikkoa. Toimituskulut määräytyvät valitun toimitustavan, mahdollisten lisäpalvelujen, tilauksen painon ja koon mukaan. Näet toimituskulut verkkokaupan kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle. Toimituksessa vioittuneista paketeista tulee viipymättä ilmoittaa toimituksesta vastanneelle yhtiölle.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus. Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla alkuperäispakkauksessa ja myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä verkkokauppaan ja kysy palautusohjeita. Liitäthän palautukseen mukaan nimesi, yhteystietosi sekä tilinumerosi mahdollista maksunpalautusta varten.

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse.

Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi.

 

Asiakas hyväksyy nämä sopimusehdot ja –edellytykset asioidessaan huoltoliikkeessämme:

  1. Kun asiakas vahvistaa korjaustilauksen laitteelleen (verkko-osto, sähköposti, puhelu/tekstiviesti), hän valtuuttaa huoltoliikkeemme suorittamaan sovitut toimenpiteet sekä sitoutuu maksamaan sovitun huollon huoltohinnaston mukaisesti. Lunastamattomasta huollosta lähetämme automaattisesti kokonaismääräisenä laskun asiakkaalle 14 päivän kuluttua kun asiakkaaseen ollaan oltu yhteydessä, mikäli ei asiakkaan kanssa toisin sovita.
  2. Erikseen tilattujen varaosien toimitusaika on n. 1-4 viikkoa
  3. Maximum Effort Ay ei vastaa kolmannen osapuolen aiheuttamista viivästyksistä esim. toimitusten kestosta, toimituksessa rikkoutuneista osista tai viallisena toimitetuista osista ja niiden uudelleen tilauksen aiheuttamista viivästyksistä.
  4. Asiakas hyväksyy korjaustyön laadun vastaanottaessaan korjatun laitteen.
  5. Huolto ei vastaa sovittujen korjauksien lisäksi ilmenevistä vioista ellei niistä erikseen sovita.
  6. Huoltomme ei vastaa varaosista takuuajan rauettua. Takuu on 12 kuukautta.
  7. Jos asiakas myy edelleen korjauttamansa laitteen takuuajan puitteissa, raukeaa laitteeseen kohdistunut huoltotakuu myynnin yhteydessä.
  8. Jos luvattu huoltotoimenpide ei toteudu, niin perimme maksun vain vianmäärityksestä (20-40 Eur).
  9. Jos korjauksessa ollutta laitetta ei noudeta kahden (2) kuukauden sisällä, laite siirtyy Maximum Effort Ay:n omistukseen, ellei muuta ole sovittu.
  10. Mikäli korjaus maksaa 20€ tai vähemmän, emme pyydä asiakkaalta erillistä lupaa korjauttaa laite hinta-arvion jälkeen.